KÖNYVAJÁNLÓ
Utolsó módosítás: 2020. szeptember 01.
Elérhető könyvtárunkban az Alinea Kiadó gondozásában 2015-ben megjelent Marketing nemzetközi színtéren című könyv.
Cím:
Marketing nemzetközi színtéren
Szerkesztő:
Malota Erzsébet
Terjedelem:
224 oldal
Kiadó:
Alinea Kiadó
Kiadás éve:
2015.
ISBN:
978 615 530 388 3
Katalógus link
Tartalom:
A szakma ismert művelői által írt 23 eset a nemzetközi marketing csaknem minden területét felöleli: a kultúraközi fogyasztói magatartástól a külpiacra lépés és az ottani környezethez való alkalmazkodás, a nemzetközi márka, termék- és szolgáltatáspolitika, a nemzetközi marketingkommunikáció, az árazás és disztribúció, a nemzetközi sportmarketing, a globális online marketing, az oktatásturizmus, az interkulturális dimenziók szerepén keresztül, egészen az országimázs jelentőségéig.
Forrás